Zondag 22 juli: Op naar dEiffeltoren

22 juli 2018 - Nesles-la-Vallée, Frankrijk

Camping le grand Paris suggereert al iets ... een bezoekje aan Parijs. Overal lees en hoor je dat je je bezoek goed moet plannen en voorbereiden. Je kunt overal vooraf kaartjes voor kopen, zodat je niet in de rij hoeft te staan. Heel handig, en we hebben ons suf gegoogeld, maar voor ons werkt het niet.

1. We willen de eiffeltoren lopend op, die kaartjes kún je niet eens online kopen.
  2. Wij houden er niet van om echt vast te zitten aan een tijd.
  3. De kaartjes zijn 2x zo duur ... 😳
  4. Vaak hoort er ook een gids bij, en die willen we helemaal niet.

Misschien missen we hierdoor de Mona Lisa, omdat de rij te lang is. maar je kunt die postzegel toch amper bekijken als er 100 000 andere toeristen voor staan. En ja, met onze gemiddelde lengte van 1.80m zullen er altijd mensen voor ons gaan staan ...

Kortom, wij gaan naar Parijs. In de relax stand, het is bloedje heet en we kunnen toch niet alles op 1 dag bekijken. Vandaag hebben we 1 doel, de eiffeltoren 🗼.