Donderdag 26 juli: verhuisdag

26 juli 2018 - Arradon, Frankrijk

Vandaag pakken we ons boeltje in, en gaan verhuizen naar Bretagne. We willen al een paar jaar naar het zuiden van bretagne, maar het weer houdt ons altijd tegen. Tot nu, er is voor nog 2 weken prachtig weer voorspeld, dus we grijpen onze kans.

Weer ruim 5 uur rijden, het is dus geen spannende dag. De reis verloopt soepel, en er is nog plek op de camping als we aankomen, om 17.30 uur. Hup tent weer opzetten, en daarna iets te eten scoren. Meike en Gijs gaan op onderzoek uit op de camping, wat er allemaal te beleven valt. Ze vinden een foodtruck, en komen terug met een foldertje. Je kunt er allemaal curry''s bestellen. We trekken alledrie een gezicht ... 😝 Gauw aan de kant, voor Jos het ziet, anders weten we het wel 😉 Later lopen Jos en ik naar de bar om wat te eten te halen. En dan ... ziet Jos de foodtruck 😂 3x raden wat we aten die avond ... Meike en Gijs werden ontzien, maar de liefde van een vrouw gaat schijnbaar ook door de maag 😍.

En, het was stiekem nog best lekker ook, SSSST!