Zondag 29 juli: regen, regen, regen

29 juli 2018 - Arradon, Frankrijk

Iedere vakantie is er minstens 1 zo'n dag. Zo''n dag die je liever niet hebt op je vakantie met de tent. Zo''n dag waarvan je hoopt dat die dit jaar aan jou voorbij gaat. En zeker zo''n dag waarvan je er maar hoogstens 1 of echt maximaal 2 wilt hebben. Jos vindt het minder erg, maar ik ben er snel klaar mee ... Deze vakantie had ik de hoop dat de goden me goed gezind waren, alles leek erop. En dus aarzelde ik ook geen moment dit jaar om naar bretagne te gaan. Want als het dit jaar niet zou lukken, dan hoefden we nooit te gaan.

En toch kregen we vandaag wel zo'n dag. Zo''n dag waarbij je echt op elkaar aangewezen bent, op die 18 m2. Zo'n dag waarbij alle afspraken over wifi en schermpjes overboord gaan. Zo'n dag waarbij je weer oefent in welke houdingen je allemaal lekker kunt zitten op de grond, want die heerlijke stoelen passen niet in de tent. Zo'n dag waarop je er te laat achter komt dat het zondag is, en de winkels in Frankrijk dan niet om 12 uur open gaan, maar juist sluiten 😣. Zo'n dag waarop je dan dus eindigt bij de bufollo grill, omdat ieder fatsoenlijk restaurant gesloten is op zondag (wat is dat toch met die fransen?)

En toch, hoort zo'n dag erbij. En na alle hitte in Parijs was het heel welkom, zolang het maar bij deze ene dag blijft ... 😘

1. Fam. van Jaarsveld:
    31 juli 2018
    Hallo, Jos,Manon, Meike en Gijs
    We zijn een beetje laat met reageren, de computer was op vakantie.
    hopelijk hebben jullie nu mooi weer. geniet er verder van. maar eerst de was opruimen. groetjes Pa en Ma