Parijs, we komen eraan!

20 juli 2018 - Nesles-la-Vallée, Frankrijk

Alles in de auto ✔

Zorgt er iemand voor de dieren ✔

Huis aan kant ✔

3x een rondje door het huis gelopen om ik weet niet wat te checken 😂 ...✔

En dan rollen we de oprit af, we zijn onderweg! Balen dat cosinus 🐱 zich verstopt heeft en geen gedag wil zeggen, maar hij is in goede handen dus dat komt wel goed 🤗.

Op het laatste moment hebben we nog extra passagier mee, eend ... 🦆 Alleen eend is bejaard, hoog bejaard. Eigenlijk zou hij ondertussen wel met pensioen mogen, maar zijn baasje vindt het nog zo gezellig als hij meegaat. Dus gaat eend mee. Naast hoogbejaard is eend ook ernstig gewond. Z'n pootjes bungelen aan een zijden draadje en hij is bijna onthoofd 🤪.

Mijn eerste opdracht is dan ook eend opereren, zodat hij weer ietsje opgelapt is. Een mooi klusje voor in de auto. En ook alleen maar win-win-win-win. Want:

• Eend blij, spreekt voor zich.
  • Gijs zo blij als een kind 🤣
  • Ik blij, want ik kom eindelijk toe aan een belofte.
  • Jos heel blij, want ik let nu niet op de weg 😂

Maps stuurt ons keurig langs de meeste files. We staan dus niet veel stil. We rijden wel wat extra kilometers, vermoeden we. En .. We zijn er ook niet veel sneller 🤔

Maar aan het eind vd middag komen we aan bij onze camping, le grand Paris. Het blijkt een redelijk nieuwe camping te zijn. We hebben alle keus voor een plek, en stuk voor stuk zijn ze riant. Hier hadden we in deze tijd eigenlijk niet meer op gerekend, heerlijk dat het nog bestaat!

Gauw de tent opzetten en dan 🍷!