Dag 3: Goudkoorts

5 augustus 2016 - Heiligenblut, Oostenrijk

Hoi hoi allemaal☺ Wij hebben vandaag goud gezocht, en wel wat gevonden maar het regende pijpenstelen Het onweerde ook nog en daarom mochten we niet in de beek, maar ze hadden ook nog een klein badje met zand en water. Uiteindelijk zijn we toch nog "toen het ging stoppen met onweren" nog in een beek gezocht.

image image

Papa dacht dat we de stoelen buiten konden laten staan en niet onder de luifel hoevden en toen we terug kwamen waren ze helemaal doorweekt, jakkie we konden niet een's buiten een spelletje spelen maar het ging weer regenen En in de avond wouden we uit eten en toen gingen we in een hotel/restaurant kijken nee lelijk volgende, weer een chic hotel/restaurant nee dat was een buffet, en toen reden we naar de zee maar dat  was vis nee ook NIET, dan maar het dobberende restaurant dat een bar bleek te zijn weer gaan we weg en vragen we of er nog een ander restaurantje was en wij dachten dat er een zwembad was en dat was het ook maar ook een lekker restaurant ja dan maar daar, toen kreeg ik appelsap een hele glas heel groot en ik had gelijk buikpijn helemaal voor niets naar al die restaurantjes gereden En toen was de dag voorbij.

Groetjes, Gij's

P.s. : Het was stiekem wel cool, en ik ben blij met mijn goud ☺ Hopelijk gaan we nog een keer als de zon schijnt ...